Finally a New Forum Expereince. Uncensored topics, no board drama, no bad attitudes and free from any associations. We're just a group of friends who want to be free to speak our mind & talk about whatever we want without having to deal with all the BS
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
giggles

avatar

Female Number of posts : 278
Age : 37
Location : Texas
Registration date : 2008-12-01

PostSubject: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 9:45 pm

Quote :
Ed Westwick Spotted Kissing Jessica Szohr at Dallas Airport
Tuesday December 2, 2008
Apparently Ed Westwick and Jessica Szohr are mixing business with pleasure.

W Magazine is reporting that the Gossip Girl co-stars were spotted kissing "definitely on the lips" in a Dallas airport on Sunday.

See then-and-now photos of the Gossip Girl cast.

"Not a French kiss, but a smooch definitely," the magazine reports. "They were being very flirty when people were not paying attention."

The New York Post adds that "they were trying to be discreet by stealing kisses near the gate."

See sexy shots of the Gossip Girl cast on the beach!

The two rode coach on their way back to New York City, the Post reports, and "were kissing in the aisles, but once they sat, she read her script and he drank a Heineken."

Can you believe these celebs hooked up?

A rep for the stars would not comment.

http://www.usmagazine.com/news/ed-westwick-spotted-kissing-jessica-szohr-at-dallas-airport
Back to top Go down
View user profile
ZitoFan86

avatar

Female Number of posts : 1028
Age : 31
Location : Las Vegas
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 9:56 pm


_________________
Back to top Go down
View user profile
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
avatar

Female Number of posts : 1497
Age : 37
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 10:13 pm

OH NO SHE DIDNT!!!!!!
FIRST NATE ON THE SHOW AND ED IN REAL LIFE!!!!!
WTF
WHAT THE CARP MAN!!! UGGGGH

_________________
Photobucket
Back to top Go down
View user profile
ZitoFan86

avatar

Female Number of posts : 1028
Age : 31
Location : Las Vegas
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 10:17 pm

Really.. she needs to back off..


_________________
Back to top Go down
View user profile
giggles

avatar

Female Number of posts : 278
Age : 37
Location : Texas
Registration date : 2008-12-01

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 10:21 pm

You girls crack me up Laughing
Back to top Go down
View user profile
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
avatar

Female Number of posts : 1497
Age : 37
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 10:22 pm

I know right?!!
Who does she think she is gettin the best of both worlds anyways??
Thats our world bitch BACK OFF lol

_________________
Photobucket
Back to top Go down
View user profile
ZitoFan86

avatar

Female Number of posts : 1028
Age : 31
Location : Las Vegas
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 10:23 pm


_________________
Back to top Go down
View user profile
giggles

avatar

Female Number of posts : 278
Age : 37
Location : Texas
Registration date : 2008-12-01

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 10:36 pm

Val wrote:
I know right?!!
Who does she think she is gettin the best of both worlds anyways??
Thats our world bitch BACK OFF lol

Back to top Go down
View user profile
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
avatar

Female Number of posts : 1497
Age : 37
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 10:38 pm

lol

_________________
Photobucket
Back to top Go down
View user profile
ZitoFan86

avatar

Female Number of posts : 1028
Age : 31
Location : Las Vegas
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 10:41 pm

Plus we have known chuck a little longer.

we are still his loves even after seeing this.


_________________
Back to top Go down
View user profile
giggles

avatar

Female Number of posts : 278
Age : 37
Location : Texas
Registration date : 2008-12-01

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 10:42 pm

ZitoFan86 wrote:
Plus we have known chuck a little longer.

we are still his loves even after seeing this.


affraid
Back to top Go down
View user profile
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
avatar

Female Number of posts : 1497
Age : 37
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 10:45 pm

YEP... LOL
And remember been we were talkin about this pic ZiZi... about if this outfit was for the show or just him??
Well I cant remember what one it was but I seen him with this on is one of the episodes.
Now this will bug me the rest of the day till I found the episode LOL

_________________
Photobucket
Back to top Go down
View user profile
ZitoFan86

avatar

Female Number of posts : 1028
Age : 31
Location : Las Vegas
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 02, 2008 10:46 pm

we said we would never speak of it again. But I just had to.

maybe the pool party first season.

_________________
Back to top Go down
View user profile
misti
Mmmmmm Boobies...
avatar

Female Number of posts : 238
Age : 46
Location : Kamloops
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Wed Dec 03, 2008 4:37 pm

omg that pic is so funny.
Back to top Go down
View user profile
Hellataz
Admin
avatar

Female Number of posts : 472
Age : 40
Location : Chico Ca
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Wed Dec 03, 2008 5:50 pm



Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hellataz
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
avatar

Female Number of posts : 1497
Age : 37
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 09, 2008 11:49 pm


_________________
Photobucket
Back to top Go down
View user profile
ZitoFan86

avatar

Female Number of posts : 1028
Age : 31
Location : Las Vegas
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 09, 2008 11:49 pm


_________________
Back to top Go down
View user profile
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
avatar

Female Number of posts : 1497
Age : 37
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Dec 09, 2008 11:57 pm


_________________
Photobucket
Back to top Go down
View user profile
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
avatar

Female Number of posts : 1497
Age : 37
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Fri Dec 19, 2008 12:15 am



_________________
Photobucket
Back to top Go down
View user profile
ZitoFan86

avatar

Female Number of posts : 1028
Age : 31
Location : Las Vegas
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Feb 03, 2009 8:20 am

Vaaaaaaaaaaaaaaaaal

May I add he has a SEXY jawline as well.

Ed Westwick and Jessica Szohr attend Los Angeles Lakers vs New York Knicks game at Madison Square Garden on February 2, 2008 in New York City.










_________________
Back to top Go down
View user profile
ChaisBlessed

avatar

Female Number of posts : 308
Age : 44
Registration date : 2008-12-01

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Feb 03, 2009 1:49 pm

AWWW I'M HAPPY FOR THEM..SORRY VAL I BET IF HE EVER MET U AND HAD THE CHANCE HE WOULD DUMP HER ASS FOR U, WHO CAN RESIST U..LOL I KNOW I CAN'T!! LMAO ANYHOO WOW HE GETS SEXIER EVERY TIME I SEE HIM..

_________________
Charlotte Aka "Cha Cha"
Back to top Go down
View user profile
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
avatar

Female Number of posts : 1497
Age : 37
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Feb 03, 2009 2:42 pm

OMG!!!!!!!!!!!!!!!
NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHHHHHHHHHITNEY!!!!! NO NO NO NO NO NO ::::CRYS::::
WHAT THE FUCK MAN!!!!!!!! HAHAHAHA
FIRST JAMES AND NOW ED!!!!!!!
DAMN THESE BITCHES TAKING OUR BOYFRIENDS

AND THAT JAWLINE IS YUM ON THE REAL LOL
I NEED TO MORE TO LONDON CUZ THEY GOT THE KINDA BOYS I LIKE

_________________
Photobucket
Back to top Go down
View user profile
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
avatar

Female Number of posts : 1497
Age : 37
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Feb 03, 2009 2:46 pm

ChaisBlessed wrote:
AWWW I'M HAPPY FOR THEM..SORRY VAL I BET IF HE EVER MET U AND HAD THE CHANCE HE WOULD DUMP HER ASS FOR U, WHO CAN RESIST U..LOL I KNOW I CAN'T!! LMAO ANYHOO WOW HE GETS SEXIER EVERY TIME I SEE HIM..
Well.....
thanks but Jessica is cute.. but Im A little jealous cuz shes kissing Chace on the show and Ed on the sidelines haha...
Damn her !!! LOL

_________________
Photobucket
Back to top Go down
View user profile
ChaisBlessed

avatar

Female Number of posts : 308
Age : 44
Registration date : 2008-12-01

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Feb 03, 2009 2:49 pm

TRUE TRUE

_________________
Charlotte Aka "Cha Cha"
Back to top Go down
View user profile
ZitoFan86

avatar

Female Number of posts : 1028
Age : 31
Location : Las Vegas
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   Tue Feb 03, 2009 6:12 pm

Val wrote:
OMG!!!!!!!!!!!!!!!
NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHHHHHHHHHITNEY!!!!! NO NO NO NO NO NO ::::CRYS::::
WHAT THE FUCK MAN!!!!!!!! HAHAHAHA
FIRST JAMES AND NOW ED!!!!!!!
DAMN THESE BITCHES TAKING OUR BOYFRIENDS

AND THAT JAWLINE IS YUM ON THE REAL LOL
I NEED TO MORE TO LONDON CUZ THEY GOT THE KINDA BOYS I LIKE

We will be ok Val. Somehow











_________________
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??   

Back to top Go down
 
Gossip Girl Chuck/Vanessa a couple in real life??
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Gossip Girl
» 4-Year-Old British Girl From Nottingham Killed By Car On Daytona Beach, Florida
» My baby girl needs millk...
» Authorities Investigate Strange Slaying of Young Ohio Couple
» Nottinghamshire girl (8) found hanged in bedroom

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
All About Us :: Interests :: Entertainment News & Gossip-
Jump to: